‘Moois in Zuid-Holland’ fotowedstrijd

Doe mee met de fotochallenge deze zomer!

Daag jezelf uit en doe deze zomer mee met de #MooisInZuidHolland fotochallenge. Maak een foto van de natuur en mensen in de natuur; in de tuin, straat, park of natuurgebied bij jou in de buurt.

29 juni 2021

fotowedstrijdOm nog meer mensen te laten genieten van het moois in onze natuur organiseert de Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland dit jaar een fotowedstrijd. Iedereen kan meedoen!

Belangrijke voorwaarde: respecteer de toegangsregels van het natuurgebied:

• Blijf op de paden
  • Honden aan de (lange) lijn
  • Laat geen afval achter

Lees hier meer over het wedstrijdreglement

Win een pakket met lokale lekkernijen!
Stuur tussen 1 juli en 20 augustus jouw mooiste natuurfoto’s in en maak kans op prachtige prijzen van lokale aanbieders in Zuid-Holland.

De jury (het NMZH-team) selecteert de top 10 en vervolgens mogen inwoners van Zuid-Holland de prijswinnaars bepalen.

Deel jouw foto’s met #MooisInZuidHolland en stuur ze naar ons via communicatie@milieufederatie.nl

Voor meer informatie neem je contact op met:

Profiel Mellanie Vellekoop

Mellanie Vellekoop