Sluit aan bij het natuurblok tijdens de klimaatmars!

Op 6 november zal in Amsterdam de klimaatmars plaatsvinden. Met deze mars roepen we de politiek op om nog sneller klimaatactie te ondernemen. Eén van de eisen van de klimaatcrisiscoalitie is dat de klimaat en natuurcrisis gezamenlijk aangepakt moeten worden. Om deze boodschap kracht bij te zetten, organiseren enkele natuurorganisaties zoals Greenpeace en het Wereld Natuur Fonds een natuurblok als onderdeel van de mars.

27 oktober 2021

De Natuur en Milieufederaties ondersteunen dit initiatief en roepen natuurliefhebbers op om ook hun stem te laten horen.

Samen willen we laten zien dat het verlies van biodiversiteit en de stikstofproblematiek hand in hand gaan met de klimaatcrisis en dat er verregaande maatregelen nodig zijn om deze op te lossen.

Kom ook!
We hopen dat veel mensen en natuurorganisaties meelopen met dit natuurblok tijdens de klimaatmars. Wil je meelopen? Knutsel dan een groen hart, verkleed je als een stuk natuur, neem een spandoek van jouw organisatie mee en kom naar Amsterdam. We verzamelen om 12.15 uur voor de ingang van de Bijenkorf op de Dam.

Wil je meer weten of wil je als organisatie meelopen met het natuurblok? Neem dan contact op met Job van Greenpeace: job.van.den.assem@greenpeace.org

Check de klimaatmars website voor mogelijkheden om samen naar de klimaatmars te reizen: klimaatmars2021.nl/de-mars/

Voor meer informatie neem je contact op met:

Profiel Mellanie Vellekoop

Mellanie Vellekoop