NMZH zoekt: Regisseur Klimaat en Energie (32 uur)

30 november 2020

De Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland zoekt een:

Regisseur Klimaat en Energie (32 uur)

Als NMZH willen we impact creëren met onze projecten. Onze nieuwe collega heeft naast affiniteit ook een ruime werkervaring op het gebied van klimaat en energie. Is dynamisch, heeft veel innovatieve ideeën, kan netwerken opbouwen en is in staat om zelfstandig projecten te ontwikkelen en de financiën hiervoor te organiseren. Het zwaartepunt van deze functie ligt bij de energietransitie. Samen met enthousiaste collega’s lever je een bijdrage in de Regionale Energiestrategie (RES) in de zeven Zuid-Hollandse RES-regio’s op weg naar de RES 1.0. Wij werken hierbij samen met de participatiecoalitie en regionale netwerkpartners. Daarnaast ben je betrokken bij de energietransitie in de Rotterdamse haven. Over onze rol en inzet vindt regelmatig afstemming plaats binnen het team.

Wij vragen

• Affiniteit met de doelstellingen en de werkwijze van de Natuur en Milieufederaties
  • Flexibele en proactieve instelling, initiatiefrijk en teamspeler
  • Een zelfstandige werkhouding
  • Een relevante opleiding op minimaal HBO-niveau
  • Minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van klimaat en energie
  • Ervaring met projectontwikkeling en acquisitie

Wij bieden
Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische werkomgeving met een klein team van betrokken en enthousiaste collega’s. De functie is ingedeeld in functieschaal 8 van de CAO Bos en Natuur afd. Landschappen. Aanstelling is voor een jaar met aansluitend de mogelijkheid tot aanstelling voor onbepaalde tijd.

Reacties
Ben je geïnteresseerd in deze functie en herken je jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om vóór 22 januari 2021 je belangstelling kenbaar te maken via een e-mail met motivatie en CV aan info@milieufederatie.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Alex Ouwehand via 070-3040114.

Over de Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland
De Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland (NMZH) is een onafhankelijke non-profit organisatie die midden in de samenleving staat. Wij werken aan een provincie met een mooi landschap, een rijke natuur en een schoon milieu waar we duurzaam wonen en werken, zodat inwoners nu en later over een gezonde en vitale leefomgeving beschikken. De NMZH geeft in Zuid-Holland een krachtige stem aan de kwetsbare waarden van natuur, milieu en landschap. De NMZH creëert en neemt daartoe initiatieven met bewoners, maatschappelijke organisaties, bedrijven en overheden. Dit doen wij samen met zo’n 300 lokale en regionale organisaties en de overige 11 provinciale Natuur en Milieufederaties. Samen werken wij zo aan natuur- en milieuvriendelijke oplossingen voor de maatschappelijke opgaven van onze tijd!