Mededeling coronavirus

Als Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland (NMZH) hechten wij aan veiligheid en een goede gezondheid voor iedereen. In al onze activiteiten volgen wij nauwgezet de adviezen van de overheid en het RIVM. Ben je ingeschreven voor een bijeenkomst of vergadering van de NMZH in de periode tot 6 april a.s.? Al onze activiteiten die niet strikt noodzakelijk zijn, komen tot 6 april te vervallen. Iedereen die zich heeft ingeschreven voor deelname, of een uitnodiging voor een vergadering heeft gekregen, krijgt hierover persoonlijk bericht. Daarnaast gaan wij tot 6 april zoveel mogelijk fysieke afspraken op kantoor vermijden. Verder zijn wij gewoon bereikbaar en aan het werk.

16 maart 2020

Heeft u een vraag voor de NMZH? Mail naar info@milieufederatie.nl of neem contact op met een van onze medewerkers, de contactgegevens staan op www.milieufederatie.nl.

Voor verdere informatie over het coronavirus en de overheidsmaatregelen verwijzen wij naar de officiële website van de Rijksoverheid.

Voor meer informatie neem je contact op met: