Challenge Circulair Zuid-Holland: Meet the Judges

13 oktober 2016

Challenge Circulair Zuid-Holland: Meet the Judges

Met de Challenge Circulair Zuid-Holland slaan de provincie Zuid-Holland, de Natuur- en Milieufederatie Zuid-Holland en Leiden-Delft-Erasmus Centre for Sustainability de handen ineen om zoveel mogelijk ideeën voor een groene toekomst en economische groei op te halen. Het kan gaan om nieuw beleid of een nieuwe vorm van samenwerken, maar ook om bijvoorbeeld producten of services. En hoe concreter, hoe beter! Na een eerste selectie krijgen acht initiatieven de kans om zich te presenteren tijdens het Festival van de Toekomst  dat de provincie Zuid-Holland op 10 november 2016 organiseert. De meest kansrijke ideeën zullen uiteindelijk een plek krijgen in de toekomstagenda voor Zuid-Holland.

De prijzen

Behalve het opdoen van ervaring, je idee kenbaar maken aan de wereld en bij te dragen aan groene groei in Zuid-Holland, geeft de Challenge Circulair Zuid-Holland jouw ook de kans om mooie prijzen te winnen. Zo krijgt de winnaar €500,- om vrij te besteden, €3.000,- om het idee verder uit te werken, de kans om bij te dragen aan de toekomstagenda van de provincie Zuid-Holland en natuurlijk eeuwige roem!

De jury

De ideeën worden beoordeeld door een deskundige jury bestaande uit:

• Alex Ouwehand, directeur van de Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland
  • Adri Bom-Lemstra, gedeputeerde van de Provincie Zuid-Holland, en
  • Prof. Dr. Arnold Tukker, wetenschappelijk directeur van het LDE Centre for Sustainability

Graag stellen we de juryleden aan je voor. Lees op de website van de Challenge Circulair Zuid-Holland meer over waarom de juryleden de prijsvraag zo belangrijk vinden en waar zij op gaan letten bij de beoordeling.

challenge_circulair_zh