Week van de Circulaire Economie

Van maandag 3 februari tot en met vrijdag 7 februari 2020 staat Nederland volledig in het teken van de Week van de Circulaire Economie.

15 januari 2020

Circulaire economie is een van de werkvelden waar wij ons hard voor maken. Wij maken daarom graag reclame voor deze week.

Door het hele land zijn evenementen om de transitie naar de circulaire economie verder vorm te geven en te versnellen. Goede voorbeelden krijgen een podium, voorlopers ontmoeten elkaar en starters krijgen concrete handvatten aangereikt om zelf aan de slag te gaan.

BlueCity is de hub voor de Week van de Circulaire Economie in Rotterdam en omstreken.
Samen met Provincie Zuid-Holland, Hogeschool Rotterdam, Gemeente Rotterdam, CHIO Rotterdam, de NMZH en vele andere partijen organiseert BlueCity een week vol circulaire evenementen voor bedrijven, ondernemers, studenten, en andere nieuwsgierige.

Zo kunnen ondernemers naar de MKB Dag op 5 februari in BlueCity waar je als ondernemer leert hoe je de omslag maakt van afval als kostenpost, naar afval als verdienmodel. Het programma bestaat uit een ondernemersontbijt, verschillende actiegerichte workshops en een symposium. Inschrijven via de site van BlueCity

Consumenten kunnen op zaterdag 8 februari in BlueCity inspirerende workshops volgen bij het Zero Waste Festival – Je huishoudelijke afval als goudmijn. Hoe ga jij met je afval om en wat kun je nog meer doen om duurzamer door het leven te gaan. Dit en meer krijg je aangereikt in een rondleiding en diverse workshops.

Bekijk het hele programma in BlueCity voor de Week van de Circulaire economie.

Bekijk het hele programma van de Week van de Circulaire economie.

Meer informatie over onze projecten op het gebied van Circulaire economie .
Veel plezier als je naar een van de evenementen gaat!

Voor meer informatie neem je contact op met: