Kans op prijs met jouw Boerenlandschapsfoto

27 november 2018

Kans op prijs met jouw Boerenlandschapsfoto

Doe mee met onze fotowedstrijd en wie weet win jij een leuke prijs!
Graag bieden wij de (amateur)fotografen van Zuid-Holland een kans om hun werk te laten zien. Daarvoor hebben wij een wedstrijd uitgeschreven met als thema het Zuid-Hollandse Boerenlandschap. De drie mooiste / grappigste of kunstzinnige foto’s krijgen een prijs in de vorm van een pakket met duurzame producten uit Zuid-Holland. Daarnaast komen ze op één van onze websites te staan.

Om mee te dingen zijn er een aantal de voorwaarden:

• De foto’s betreffen alleen natuur/landschap in Zuid-Holland.
  • Foto’s in JPEG en in hoge resolutie met naam van de foto, naam van fotograaf en indien mogelijk de locatie waar foto genomen is.
  • Opsturen via Wetransfer naar communicatie@milieufederatie.nl met als onderwerp fotowedstrijd december. Vergeet niet je telefoonnummer en e-mailadres te vermelden! (deze worden alleen gebruikt om contact met je op te kunnen nemen).
  • Je hebt tot 15 januari 2019 de tijd om in te sturen.
  • De uitslag wordt eind januari bekend gemaakt via de website en onze social media kanalen.
  • De winnaars krijgen persoonlijk bericht.
  • Door deelname verleen je Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland het gebruiksrecht van de foto’s voor alle communicatiemiddelen van Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland (zoals: websites, social media, nieuwsbrieven, persberichten, jaarverslag of brochures. Je naam wordt genoemd bij de foto tenzij dit technisch niet mogelijk is.
  • Foto’s die niet in de prijzen zijn gevallen kunnen gebruikt worden op onze uitingen met naamsvermelding fotograaf.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • De deelnemer vrijwaart Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland voor claims van derden die pretenderen auteursrechthebbende te zijn en voor claims van geportretteerden.