Laat je hart spreken – maak je hard voor de kust!

30 augustus 2016

Laat je hart spreken – maak je hard voor de kust!

Kom op 17 september naar Kustontmoeting

Wat vind jij belangrijk voor een mooi en open kustlandschap en waar wil jij je energie in steken? Kom op 17 september naar de Kustontmoeting in Katwijk en praat mee. Ruim 104.000 Baywatchers gaven het signaal dat het prachtige Nederlandse kustlandschap behouden moet blijven. Op 17 september gaan we met Baywatchers en andere geïnteresseerden aan tafel en plannen maken om te zorgen dat de Zuid-Hollandse kust open en mooi blijft. Dat deden we eerder dit jaar ook in Zeeland en Noord-Holland. De bijeenkomst duurt van 10.00 tot 17.00 uur en is gratis toegankelijk. Centraal staan de onderwerpen die de deelnemers aandragen. Aanmelden kan t/m 8 september via www.beschermdekust.nl. Wees er snel bij want vol is vol.

De Kustontmoetingen worden georganiseerd door de partners van ‘Bescherm de Kust’: Natuurmonumenten, Natuur en Milieufederatie Zuid-Holland, Zuid-Hollands Landschap, Stichting Duinbehoud, de Zeeuwse Milieufederatie, Het Zeeuwse Landschap, Natuur en Milieufederatie Noord-Holland en Landschap Noord-Holland.